راه های تشخیص خیانت مردان


راه های تشخیص خیانت مردان

مادر این پست به راه های تشخیص خیانت همسر و مردان در مرکز مشاوره گپچه میپردازیم که مورد بحث ماست. عاشق بودن زیباست. شما شادی ها، ترس ها، مشکلات و آرزوهای خود را با شریک زندگیتان به اشتراک می گذارید.

اما اگر شخصی که بیشترین اعتماد را به او دارید، معلوم شود که یک خیانتکار است، چطور؟ شخصی که فکر کردید مال شماست، به آرامی از شما دور می شود تا به شخص دیگری نزدیک شود.

این باعث می شود افسرده شوید و زندگی عادی و زناشویی تان را مختل می کند. بدیهی است که شریک زندگی تان به دنبال اجازه شما برای برقراری رابطه با شخص دیگری نیست. در این شرایط، چگونه بفهمید شوهرتان واقعا خیانت می کند ؟

برای دریافت اطلاع بیشتر در رابطه با خیانت همسر کلیک کنید.

نشانه های خیانت مردان

1. اجتناب از برقراری رابطه جسمانی و عاطفی راهی برای تشخیص خیانت شوهر

ممکن است پس از مدتی همسرتان تمایل نداشته باشد از نظر جسمانی و عاطفی با شما رابطه‌ برقرار کند و تنها بودن را ترجیح دهد به اینکه با شما باشد.

این رفتار می‌تواند به این دلیل اتفاق بیفتد که او با شخص دیگری رابطه دارد و تمایلی به داشتن رابطه با شما ندارد. حتی نشانه‌های مختصری از صمیمت مثل نوازش، ابراز محبت و صحبت کردن‌های عاشقانه را بروز نمی‌دهد و روابط سردی با شما دارد.

البته این نکته زمانی شک برانگیز است که همسرتان قبلا رفتارها و معاشقه‌ های زیادی با شما داشته است ولی بعد از مدتی به یکباره تغییر کرده‌ است. همچنین مردانی که در حال خیانت هستند به جای اینکه نگران خانواده‌ ی خود باشند، بیشتر به خودشان و مسائل مربوط به خودشان اهمیت می‌دهند و توجه کمتری به شما دارند.

2. نشانه های خیانت مردان: نداشتن صداقت

دروغگویی یکی از مهم‌ ترین نشانه‌های خیانت در مردان است. اگر متوجه عدم صداقت و دروغگویی همسرتان شدید، رفتارهای دیگر او را نیز مورد بررسی قرار دهید و علت دروغ‌گویی را در او جویا شوید.

به این نکته توجه کنید زمانی که در حال صحبت کردن با شما است، مستقیم به چشمانتان نگاه می‌کند یا خیر، زیرا معمولا مردان زمانی که قصد دروغگویی به کسی که با او صمیمی هستند را دارند، نمی‌توانند مستقیم به چشمانشان نگاه کنند و دائم به اطراف نگاه می‌کنند.

3. پنهان کاری و بروز ندادن اتفاقات روزمره راه تشخیص خیانت مردان

معمولا مردی که خیانت می‌ کند، مانند گذشته اتفاقات روزمره را برای شما تعریف نمی‌کند و بیشتر سعی می‌کند ساکت باشد. مردانی که خیانت می‌کنند موضوعات و مسائل مهم را با همسرشان درمیان نمی‌گذارند و تنهایی تصمیم گیری می‌کنند.

حتی برای اینکه شما به او شک نکنید ممکن است اتفاقات روزمره را به صورت کلی و شاید غیر واقعی برای شما توضیح دهد. مرد خائن سعی می‌کند با بهانه‌های غیرواقعی غیبت جسمی و روانی خود را توجیه کند و این داستان سازی‌ها را به گونه‌ای تعریف کند که نتوان آن را از واقعیت تشخیص داد.

4. نشانه های خیانت مردان: داشتن مسافرت‌های مکرر

بعضی از مشاغل هستند که نیاز به ماموریت‌های کاری دارند، اما اگر تعداد این سفرها بیش از اندازه باشد و همسرتان همیشه تنها به مسافرت برود، نشانه‌ی خوبی نیست و ممکن است یکی از علائم هشدار دهنده‌ی خیانت باشد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که این مسئله زمانی نگران کننده است که همسرتان هیچ‌گاه شما را به همراه خود نبرد و اصرار بی‌دلیلی برای رفتن به مسافرت داشته باشد.

5. رفت و آمد زیاد با دوستان راهی برای تشخیص خیانت مرد

معمولا آقایانی که در حال خیانت هستند سعی می‌کنند وقت کمتری را با شریک خود طی کنند و تمایل دارند بیشتر با دوستان خود باشند. ممکن است پس از مدتی به صورت ناگهانی وقت بیشتری را در بیرون از خانه باشند و به بهانه‌ی کار و … زمان کمتری داخل خانه باشند.

آن‌ها ممکن است به دلیل عذاب وجدانی که دارند، تلاش کنند کمتر با شما در ارتباط باشند.

6. نشانه خیانت مردان: به طور ناگهانی به ظاهرش توجه زیادی می کند

در شرایط عادی، اگر شوهرتان شروع به مراقبت از ظاهر خود می کند، بسیار خوشحال می شوید. مراقب باشید، زیرا این می تواند اولین نشانه های خیانت شوهر باشد.

شوهر شما در تلاش است که خوشتیپ به نظر برسد و سبک و لباس خود را تغییر دهد. او شروع به خرید لباس های جدید می کند و زمان بیشتری را در مقابل آینه می گذراند. او به سلامتی آگاهی می یابد و برای داشتن جسمی سالمتر تلاش می کند. اگر او قبلا اهل ورزش نبوده، تعجب خواهید کرد.

اگر متوجه شدید که شوهرتان برای سرکار رفتن لباس های بهتری می پوشد، ممکن است یک همکار جدید در دفتر باشد که او سعی در تحت تأثیر قرار دادن او دارد. یا اگر او به طور ناگهانی زمان زیادی را به باشگاه رفتن اختصاص می دهد، احتمال دارد که او در تلاش باشد تا برای علاقه جدیدی که احتمالاً جوان است، ظاهر بهتری پیدا کند.

ممکن است متوجه شوید که شوهرتان در تلاش است تا ظاهر خود را تغییر دهد. شاید مدل موی جدیدی انتخاب کند یا حتی موهای خود را رنگ کند، چیزی که تا کنون از او ندیده اید. او همچنین می تواند با عطرهای جدید، بوی خود را تغییر دهد.

7. تشخیص خیانت مردان: او بیش از حد محبت می کند

شریک زندگی تان به طور ناگهانی بیش از حد محبت پیدا می کند، محبت زیاد کردن برای از بین بردن احساس گناه برای خیانت است. برایتان هدیه می خرد، کاری که قبلاً هرگز انجام نداده است، یا ممکن است وقتی به خانه می آید گل بیاورد و شما را بیشتر بغل کند، خصوصاً در مقابل دیگران.

در مقابل، این می تواند به معنای این باشد که او واقعاً می خواهد از طریق این ژست ها عشق خود را به شما ابراز کند.

نه تنها شریک زندگی شما با هدایای بیشتر شما را سورپرایز می کند بلکه به طور ناگهانی نیز زمان با کیفیت بیشتری را با شما می گذراند. ممکن است برای شام شما را به رستوران عالی ببرد یا پیشنهاد سینما رفتن بدهد.

همیشه این امکان وجود دارد که شوهرتان این کار را از روی عشق و قدردانی انجام دهد، اما اگر احساس می کنید اشتباهی وجود دارد، در مورد آن تحقیق کنید.

8. تمایل نداشتن به رابطه جنسی راه تشخیص خیانت مردان

اگر شریک زندگی تان رابطه ای دیگر برقرار کرده است، ممکن است تمایلی به رابطه جنسی با شما نداشته باشد، یا ممکن است همچون گذشته عمل نکند. متوجه خواهید شد که او بیشتر خسته است و علاقه ای به رابطه جنسی ندارد.

دلیل این امر مشخص است. شوهر شما نیاز خود را از روابط جدید به دست می آورد، دیگر انرژی لازم برای خوشحال کردن شما نخواهد داشت. البته ممکن است که واقعا شوهرتان استرس داشته باشد و خسته باشد. در این صورت، او طی چند هفته به زندگی جنسی عادی خود باز می گردد.

9. نشانه خیانت شوهر: سهوا نام دیگری را بر زبان می آورد

شریک زندگی شما ممکن است سهواً در مکالمات خود نامی را بر زبان بیاورد و این مسئله را روشن می کند که شخصی با این نام موضوع جدید مورد علاقه اوست و یکی از نشانه های خیانت شوهر است.

10. حساسیت بیش از اندازه به تلفن همراه و وسایل شخصی نشانه خیانت مردان

مردانی که خیانت می‌کنند معمولا نسبت به تلفن همراه خود بسیار حساس هستند و اگر بدون اجازه از تلفن و وسایل شخصی آن‌ها استفاده کنید بسیار عصبانی می‌شوند و واکنش زیادی نشان می‌دهند.

زمانی که با شما هستند کمتر از تلفن خود استفاده می‌کنند و احتیاط بیشتری دارند، و سعی می‌کنند زمانی که تنها هستند از موبایل خود استفاده کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و متخصصان مجرب گپچه و برای دریافت مشاوره تلفنی با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانید:

علل خیانت مردان متاهل

چگونه رابطه‌ای ایده آل با همسرمان را بسازیم؟

نظرات کاربران

پر کردن این بخش الزامیست
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج