سوالات متداول


سوالات متداول

سوالات متداول  گپچه

1.روش های دریافت مشاوره در گپچه به چه صورت میباشد؟

💫 متنی (پاسخگویی سوالتان در یک موضوع مشخص وراهنمایی کامل شما در یک‌پیام)

💫 صوتی/ویس(راهنمایی و پاسخگویی سوال شما حداکثردر ۱۵دقیقه)

💫 تلفنی(مشاوره شما بسته به انتخاب  زمان مشاوره در ۳۰دقیقه یا ۴۵ دقیقه تلفنی انجام میشود)

💫 تصویری(مشاوره شما به صورت آنلاین وتصویری بسته به انتخابتان در ۳۰ دقیقه و یا۴۵ دقیقه انجام میشود)

 

2.تعرفه های مشاوره تان به چه صورت است؟

متنی: 5000تومان

صوتی: 15000تومان

تلفنی: 30دقیقه🗯38000 تومان

45دقیقه🗯58000 تومان

تصویری: 30دقیقه🗯38000تومان

45دقیقه🗯58000 تومان

 

3.درصورت نارضایتی کاربر از مشاوره دریافتی خود باید چیکار کند؟

بعدازتایید آن ازسوی وبسایت ، به مشاور دیگری ارجاع داده میشود.

4.بعد ازثبت مشاوره وپرداخت چگونه ارتباطم بامشاور برقرار میشود؟

تیم گپچه برای هماهنگی ها وارتباطتتان با مشاور مد نظرتان با شما تماس میگیرند، منتظر تماس ما باشید.

5.محدوده زمانی ودسترس بودن مشاوران برا پاسخگویی چگونه است؟

۸صبح تا۲۳ میباشد که با ثبت مشاوره در این زمان کمتر از ۴ساعت به مشاورتان متصل میشوید.

6.درصورت عدم دریافت پاسخی ازسوی مشاور بعداز پرداخت هزینه مشاوره در وبسایت ،چیکار باید بکنم؟

وبسایت این حق را به کاربر می دهد در صورت عدم دریافت پاسخی از مشاوران  بعداز گذشت ۴ساعت از پرداخت خود( در محدوده و زمان کاری مشاور) مشاوره خودرا لغو ومبلغ خود را باز پس بگیرد  و با پرکردن فرم شکایات در قسمت ارتباط باما ،درکوتاهترین زمان رسیدگی میشود و وجه عودت میشود.

7.بعداز ثبت مشاوره وپرداخت وجه چه اقدامی باید انجام دهم؟ منتظر تماس از سوی تیم گپچه باشید.

8.مشاوره تصویری چگونه انجام میشود ؟

قبل از زمان دریافت مشاوره از آنتن دهی واینترنت خود را بررسی ، ومکان مناسبی برای ارتباط ودریافت مشاوره انتخاب کنید وبا نرم افزار های موجود ارتباط شما با مشاور برقرار میشود.

9.در مشاوره تلفنی جهت مشاوره، تماس ازسوی کاربر صورت میگیرد ویا مشاور؟

تماس با کاربر صورت میگیرد.

10.مشاوره شما تنها باشماره ثبت شده در وبسایت صورت میگیرد ومشاور فقط پاسخگو به این شماره میباشد.

11.درصورت وجود خطایی در پرداختم چگونه صحت و یا ناتمام بودن پرداختم را متوجه شوم؟

جهت اطلاع از وضعیت پرداختتان به قسمت "پنل شخصی من" در منو رجوع کنید.

12.درصورت وجود هرگونه سوال ومسئله ای وبسایت چگونه پاسخگوست؟

در قسمت تماس با ما، فرم مربوطه را پرکنید و یا با پشتیبان آنلاین وبسایت در ارتباط باشید تا در زمان کوتاهی پاسخگو شما باشیم.

13.جهت پرداخت هزینه مشاوره ازچه کارت وبانکی استفاده کنیم؟

ازهرکارت بانکی که عضو شبکه شتاب میباشد امکان پرداخت دارید.

14.برای مشاهده پاسخ مشاوره متنی ام به کجا باید مراجعه کنم؟

با مراجعه به منو در قسمت پنل شخصی خود برای شما قابل مشاهده است که بعداز دریافت پاسختان ازسوی مشاور به صورت پیامک اطلاع رسانی میشود.

 

اگر پاسخ سوالاتان را در این بخش پیدا نکردید از بخش   تماس با ما   با همکاران ما در گپچه ارتباط برقرار کنید.

نظرات کاربران

پر کردن این بخش الزامیست
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
+