1. مخاطب موظف است تمام اطلاعات موثر در مشاوره و همچنین داروهای مصرفی و مشکلات و بیماری های خود را به مشاور اعلام کند و در غیر اینصورت سایت مسئولیت در قبال آسیب های روحی و روانی و ... عهده دار نمی باشد.
2. هرگونه راه های ارتباطی دیگر خارج از وبسایت چه برای مخاطب و چه برای مشاور ممنوع است.
3. سایت مسئولیت نظارت بر حسن انجام کار مشاورین دارد و با قصور از جانب ایشان برخورد میکند.
4.هرگونه مشاوره و پرداخت وجه خارج از سایت به مشاورین ممنوع است و وبسایت هیچ گونه مسئولیتی دراین خصوص ندارد.
5.درج سوالات و نظرات توهین آمیز و خلاف شرع و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.
6.هرگونه توصیه دارویی در وبسایت توسط مشاور ممنوع است.
7.هرگونه پرداخت ، فقط از طریق درگاه رسمی داخل وبسایت صورت میگیرد و پرداخت از طریق درگاه های غیر ، مسئولیتی برعهده سایت نمی گذارد .
8.مخاطب تا 48 ساعت پس از پاسخ و مشاوره باید نظر خود را اعلام کند در غیر اینصورت به منزله این است که از مشاوره راضی بوده است و در پایان مهلت 48ساعته اعتراضی مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.
9. داوری بین مخاطب و مشاور برعهده سایت می باشد و عادلانه و بیطرفانه انجام میدهد.
10.در صورت نارضایتی کاربر از مشاوره خود، بعد از بررسی وتایید آن میتواند در زمان دیگری به مشاور انتخابی دیگری ارجاع داده شود.
11.بعد ازثبت مشاوره و پرداخت، تیم گپچه برای هماهنگی ها و ارتباطتتان با مشاور با شما تماس میگیرد ، منتظر تماس ازسوی ما باشید.
12.هیچگونه مشاوره ' درمانی' در وبسایت صورت نمیگیرد و فقط کاربران میتوانند متوجه احوال خود ، و مشاوره و راهنمایی شوند و سوالات خود را پاسخ بگیرند.
13. راههای ارتباطی وبسایت گپچه با کاربر و همچنین انجام مشاوره تنها با شماره ثبت نامی کاربر در وبسایت صورت میگیرد و تمام مکاتبات تیم گپچه و مشاوران با شما از طریق اطلاعات ثبت شده درفرم ثبت نامتان که مورد تایید ازجانب شماست اعم از ایمیل ،شماره تماس شما انجام میشود.
14.ساعت مشاوره وپاسخگویی مشاوران از ساعت ۸صبح تا ۲۳ میباشد.
15. ساعت ۲۳تا۸ صبح جزء زمان پاسخگویی مشاورین نمیباشد و حداکثر انتظار کاربر جهت ارتباط با مشاور حداکثر ۴ساعت میباشد ، که از زمان فعالیت مشاور محاسبه و آغاز میشود.
16.هرگونه بی احترامی به مشاوران برابر قانون ، پیگرد قانونی خواهد داشت و نیز ارائه خدمات به فرد خاطی متوقف خواهد شد.
سوالات متداول
1. روش های دریافت مشاوره در گپچه به چه صورت میباشد؟
◾ تلفنی انجام میشود و بسته به انتخاب و ثبت زمان مشاوره شما صورت میگیرد.
2. تعرفه های مشاوره به چه صورت است؟
20دقیقه⬅️25000 تومان
40دقیقه⬅️50000 تومان
60 دقیقه⬅️ 75000 هزار تومان
3. بعد ازثبت مشاوره و پرداخت چگونه ارتباطم با مشاور برقرار میشود؟
تیم گپچه برای هماهنگیها و ارتباطتتان با مشاور مد نظرتان با شما تماس میگیرند.
4. محدوده زمانی و دسترس بودن مشاوران برای پاسخگویی چگونه است؟
۸صبح تا ۲۳ میباشد که با ثبت مشاوره در این زمان کمتر از ۴ساعت به مشاورتان متصل میشوید.
5. مشاوره تصویری چگونه انجام میشود ؟
قبل از زمان دریافت مشاوره از آنتن دهی واینترنت خود را بررسی ، ومکان مناسبی برای ارتباط ودریافت مشاوره انتخاب کنید وبا نرم افزار های موجود ارتباط شما با مشاور برقرار میشود.
6. در مشاوره تلفنی هزینه مکالمه و تماس از سوی کاربر صورت میگیرد ویا مشاور؟
بعد از هماهنگیها تیم گپچه، کاربر باید به خط ارتباطی مشاورین تماس بگیرند.
7. در صورت وجود خطایی در پرداختم چگونه صحت و یا ناتمام بودن پرداختم را متوجه شوم؟
جهت اطلاع از وضعیت پرداختتان به قسمت "پنل شخصی من" در منو رجوع کنید و یا میتوانید با پشتیبان آنلاین گپچه در ارتباط باشید.
8. در صورت وجود هرگونه سوال و مسئلهای وبسایت چگونه پاسخگوست؟
در قسمت تماس با ما، فرم مربوطه را پرکنید و یا با پشتیبان آنلاین وبسایت در ارتباط باشید تا در زمان کوتاهی پاسخگو شما باشیم.
9. جهت پرداخت هزینه مشاوره از چه کارت و بانکی استفاده کنیم؟
از هرکارت بانکی که عضو شبکه شتاب و دارای رمز دوم میباشد امکان پرداخت دارید.
اگر پاسخ سوالاتان را در این بخش پیدا نکردید، از بخش تماس با ما و یا پشتیبان آنلاین گپچه میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید.