ساپیوسکشوال چیست و اشخاص ساپیوسکشوال چه ویژگی هایی دارند ؟


ساپیوسکشوال چیست و اشخاص ساپیوسکشوال چه ویژگی هایی دارند ؟

این افراد برای اینکه با طرف مقابل رابطه جنسی برقرار کنند اول ازهمه به "هوش و ذکاوت" طرف مقابلشان توجه میکنند و این نکته برایشان ازهمه چیز مهم تراست که به این افراد ساپیوسکشوال میگویند.

اشخاص ساپیوسکشوال، به واسطهٔ مغز و ذهنیات طرف مقابل‌شان تحریک جنسی می‌شوند.
فکر و ذهن او برایشان جذاب و جالب است و به آن جذب میشوند. 
آنها مجذوب کسانی میشوند که آدم کنجکاو و با جسارتی باشد که هر سوال و مسئله نامتداول را به راحتی و بدون ترس بپرسد.
یکی دیگر از ویژگی های افراد ساپیوسکشوال این است که آنها علاقه ی زیادی به شرکت کردن در بحث های فلسفی و سیاسی و اجتماعی دارند، زیرا این بحث ها باعث تحریک آنها میشود؛ با وجود اینکه تمایل این افراد در قالب رابطهٔ جنسی تعریف وهمچنین کامل می‌شود،کمترکسی از این موارد اتفاق می افتد که در رابطه جنسی درگیر نشوند.
یک نمونه از ساپیوسکشوال ها عشق یا دوستی های افلاطونی است که منجر به رابطه ی جنسی نمیشود.

ساپیوسکشوال،درواقع یک نوع تمایل جنسی است نه گرایش جنسی یا هم جنس گرا و دگرجنس گرا

همچنین دربالا ذکر کردیم که افراد ساپیوسکشوال جذب افراد باهوش میشوند و مباحث سیاسی و اجتماعی را دوست دارند پس افرادی که معلم یا کتاب دار و استاد دانشگاه و...هستند بیشتر مورد هدف ساپیوسکشوال ها قرار میگیرند.

ویژگی و شخصیت هر فردی ریشه در دوران کودکی آن دارد که چه تجربه هایی را داشته است.روابط جنسی و چگونگی عملکرد افراد در این رابطه نیز از همان کودکی تاثیر میگیرد.
رابطه زناشویی بین پدرو مادرها اولین رابطه جنسی و رابطه عاشقانه ای است که کودک از آن ها تاثیر میگیرد.

نشانه‌های رایج افراد ساپیوسکشوال


۱. هوش و خرد بالا

افراد عادی دوست دارند با کسانی صحبت کنند که هدف درستی را دنبال میکنند و از این گفت و گو لذت میبرند.اما ساپیوسکشوال دوست دارد با کسی که خودش انتخابش کرده هم صحبت بشود.
کسی که درمورد فکر ها و اندیشه ها و سوال هایش درباره زندگی صحبت میکند باعث میشود ساپیوسکشوال ها به آن فرد جذب شوند و تحسین آنها را برمی انگیزد؛ واگرساپیوسکشوال موفق نشود با این فرد هم صحبت شود احساس کمبود میکند.

۲. مدرک علمی برایشان مهم نیست

همانطور که گفتیم مهم ترین نکته برای این افراد هوش و ذکاوت طرف مقابل است نه مدرک علمی.
بسیار بادقت شخصیت افراد را زیر نظر میگیرند، اگرکسی را پیدا کنند که بسیار زیبا است ولی هوش و ذکاوت ندارد هرچند که (زیبایی طرف مقابل برایش اهمیت دارد)،دوست ندارند درکنار این فرد حتی لحظه ای بایستند، زیرا بسیار برایشان لحظات کسل کننده ای است و حتی نمیتوانند تصور کنند با این فرد زیبا، که هوش و ذکاوتی ندارد ازدواج کنند.
هوش و تفکرات طرف مقابل بیشتر از درامد و شغل و ...برایشان مهم است.

۳. عاشق مباحثه هستند

آن ها دوست دارند که شخصی برای شرکت در مباحثه ای آنها را دعوت کند تا بتوانند فرد مورد نظرشان را درآن میان پیدا کنند تا این فرد مورد نظر دایره تفکراتشان را بزرگتر کند.
از استفاده کردن دانش‌شان برای امتحان کردن یا متقاعد کردن دیگران ترسی نخواهند داشت.
ساپیوسکشوال به کسانی که مباحثه میکنند لقب یک دنده و ریاکار نمی دهد بلکه شوق آنها برای گفت و گو را تحسین وتشویق هم میکند.

۴. بهتر شناختن دیگران

این افراد هرچقدر بیشتر طرف مقابل را بشناسند بیشتر جذب او میشوند و کم کم وارد رابطه میشوندو زحمت زیادی میکشند تا به تفکرات درون افراد پی ببرند؛ ولی افراد معمولی گاهی در یک نگاه عاشق همدیگر میشوند.
ممکن است درجمع فردی حضور داشته باشد که جذابیتی ندارد ولی در رفتارش شوق زندگی و مسائل دیگر وجود دارد که ساپیوسکشوال ها جذب آن فرد میشوند وزحمت زیادی میکشند تا درون آن فردرا بشناسند،با گذشت زمان به دانش و هوش و ذکاوت و همچنین عملکردشان در مشکلات زندگی پی میبرند و بیشتر از پیش جذب آن فرد میشوند.

۵.از گفت‌وگوهای کوتاه‌مدت بیزار هستند.

از صحبت کردن با کسی که بخواهد جواب کوتاه و سرسری به آن ها بدهد بیزارند.
بیشتر دوست دارند که گفت و گوی طولانی ومفهومی داشته باشند،اگر چنین گفت و گویی را نداشته باشند بیشتر خلوت و سکوت را بجای آن میپسندند.
ساپیوسکشوال ها بیشتر به کسی علاقه دارند که به صحبت هایش شاخ و برگ بدهد و با آب و تاب تعریف کند و با پرسیدن سوال آنهارا به چالش بکشد.

۶.رفتار پرخاشگرانه

ساپیوسکشوال افرادی را که پرخاشگرند و نمیتوانند عصبانیت خود را کنترل کنند و حرف زور میزنند را نمیتوانند تحمل کنندو برعکس از افراد صبور و محترم که دراوج عصبانیت هم خود را کنترل میکنند و منطقی حرف میزنند و برای هر مشکلی با صبوری راهی درست پیدا میکنند خوششان می آید و جذب آنها میشود؛اگر ببیند که مرد یا زنی گفتار یا رفتار احمقانه دارند خیلی زود از آنها کناره گیری میکند.

۷.علاقه به کتاب‌فروشی ها دارند.

آنها فکر میکنند که شخص مورد نظر خودشان رامیتوانند درکتاب فروشی ها پیدا کنند زیرا افرادی که به آنجا می آیند طرز فکرشان با بقیه مردم فرق دارد و همیشه دوست دارند اولین ملاقاتشان با جنس مخالف در این مکان ها صورت بگیرد نه کافه و رستوران؛ و این یکی از آرزوهای آنهاست. 
پس آنها فکر میکنند این مکان ها آغاز کننده ی گفت و گویی مفهومی تر است.

۸. ساپیوسکشوال ها شنوندهٔ خوبی هستند.

این افراد بسیار شنوندگان فوق العاده و عالی هستند برای کسانی که چیزجدیدی یاد گرفته اند و با ذوق فراوان آن را برایشان تعریف میکند.
ساپیوسکشوال هاممکن است ساعت ها بنشینند و به حرفای طرف مقابل گوش بدهند بدون اینکه خسته بشوند و اورا تحسین کنند.
زیرادوست دارند افراد چیزهای جدید رایاد بگیرندو خودشان هم از آنها چیز جدیدی را یاد میگیرند واین برایشان خیلی ارزشمند است .

۹.رعایت قانون صحبت کردن در افراد ساپیوسکشوال

آنها خیلی به جمله بندی درست و رعایت قواعد دستوری حساس هستند اگر کسی به آنها پیامی بدهد که این نکته هارا در پیامش رعایت نکرده باشد از ادامه ی پیام دادن به آن فرد خودداری میکنند.

۱۰. مطالعه

آنها جذب افرادی که مدام مطالعه میکنند نمیشوندزیرا آن افراد را صد درصد باهوش نمیدانند.
ولی افرادی که خودآگاهی بیشتری دارند و هوش هیجانی دارند برایشان جذاب تر است؛ کسانی که احساسات خودرابه خوبی درک میکنند و با تکیه کردن به ذهن قدرتمندشان ازپس مشکلات برمی آیند.

۱۱.همیشه به‌دنبال یادگیری هستند.

این افراد دوست دارند زمانی داشته باشند که برنامه مستند ببینند یا در مباحثی شرکت کنند که با موضوع آن آشنایی ندارند.
درکل دوست دارند چیزهای جدید را یاد بگیرندو آشناشدن با ناشناخته ها برایشان بسیار لذت بخش میباشد.

 شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و متخصصان مجرب ما در مركز مشاوره آنلاين  گپچه در تماس باشید. 

بیشتر بخوانید:

اختلالات جنسی و علائم و نشانه‌های آن در مرد و زن

علل خیانت مردان متاهل

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

پر کردن این بخش الزامیست
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج