مشاوره رایگان اینترنتی با بهترین اساتید کشور


مشاوره رایگان اینترنتی با بهترین اساتید کشور

اهمیت مشاوره رایگان و تاثیر آن در زندگی

همه ما خانواده، دوستان و حتی همکاران فوق العاده‌ای داریم، اما آیا میتوان تمامی اطلاعات خصوصی خود را با آنها درمیان گذاشت؟ از طرفی برخی از افراد از بیان مشکلات خود نظیر روابط جنسی، اعتیاد، افسردگی و... واهمه دارند. اینجاست که حضور یک مشاور اهمیت پیدا می‌کند. شخصی متخصص که با راهنمایی‌های خود مسیر درست را به ما نشان دهد و هیچگونه ارتباطی با خانواده و دوستان مان نداشته باشد. این یکی از مهم‌ترین دلایلی‌ست که مشاوره را پراهمیت کرده و آن را به یک مکان امن تبدیل می‌کند. اتاق یک مشاور از نظر محرمانه بودن یک گفتگو کاملا تامین می‌شود و هیچ نیازی به نگرانی نیست! اما آیا مشاوره رایگان هم به همین اندازه به محرمانه بودن تعاملات توجه می‌کند؟

متاسفانه با ظهور ویروس کرونا و اعمال قرنطینه ها، افراد نه تنها خسارات مالی زیادی را متحمل شدند، بلکه از نظر جانی و روحی نیز با مشکلاتی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند. مشکلاتی که تنها از طریق مراجعه به مشاور قابل برطرف شدن است. همینجا بود که مرکز مشاوره رایگان و مشاوره رایگان اینترنتی رونق پیدا کرد. اما واقعا مشاوره چگونه میتواند دگرگونی قابل توجهی را در روحیه افراد به وجود می آورد؟ در ادامه توضیحاتی در این خصوص خدمت شما ارائه خواهیم داد.

جهت اطلاع بیشتر و دریافت مشاوره آنلاین با بهترین روانشناسان کلیک کنید.

تاثیر مشاوره در زندگی

تمامی افراد در برهه ای از زمان در زندگی شخصی و کاری خود با بحران هایی روبرو می شوند. بحران هایی که میتواند در صورت عدم توجه به آنها، زندگی شان را مختل نماید. این مشکلات که اغلب از استرس های محیطی و بحران های درون روانی نشات میگیرد، میتواند پردازش های هیجانی مغز را به همراه آورد که اجازه بهره گیری از تمامی ظرفیت های مغز را به افراد ندهد. در چنین شرایطی استفاده از خدمات مشاوره اهمیت پیدا می کند.

مشاوران، متخصصان و روانشناسان میتوانند در این موقعیت ها به افراد کمک نمایند. آنها در ابتدا مدیریت هیجانی را به مراجعه کنندگان آموزش می دهند و سپس به سراغ رویکردهای حل مسئله محور میروند تا افراد ترتیب و اولویت بندی حل مشکلات شان را بیاموزند و به حل و فصل آنها بپردازند.

اگر اکثریت این مشکلات ناشی از تعارضات درون روانی و شخصیتی باشد درمانگر ارزیابی های روانی خود را آغاز می کند و با رسیدن به تشخیص درست در این باره تلاش خواهد کرد تا در طی جلسات روان درمانی متعدد به ارتقای سلامت روان فرد کمک کند.

حال دانستید حضور یک مشاور در زندگی تا چه اندازه میتواند کمک کننده باشد؟ اگر از مشکلی رنج میبرید و شخصی را برای گفتگو در نزدیکی خود نمیبینید، میتوانید به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان و مشاوران ما میتوانند با ارائه مشاوره رایگان، راهنمایی های کامل و دقیقی را در اختیار شما قرار دهند.

چرا به مشاوره احتیاج داریم؟

ما در دنیایی زندگی می کنیم که هر لحظه علم و تکنولوژی در حال پیشرفت بوده و بیماری های مختلفی در آن ظهور میکند که ویروس کرونا به عنوان آخرین بیماری تقریبا طی مدت 2 سال، بخش زیادی از جهان را تحت تاثیر قرار داد و به کام مرگ کشاند. این مسئله خود میتواند عامل بسیاری از مشکلات روحی و روانی باشد. در چنین شرایطی یکی از بهترین پشتیبانی‌هایی که سیستم مراقبت های بهداشتی میتواند ارائه دهد، مشاوره روانشناسی است. اما چرا تا این اندازه به مشاوره رایگان و مراجعه به مرکز مشاوره رایگان تاکید می شود؟

*هیچگونه قضاوتی نمی شوید

افرادی که در مدت زمانی طولانی، آسیب ها و دردهای زیادی را تحمل کرده اند، مشاوره یکی از بهترین گزینه ها برای تخلیه و ابراز وجودی شان است. تنها با کمک یک فرد حرفه ای و مشاوره ای باتجربه است که میتوانید احساس ناخوشایند را از خود دور کرده و فارغ از هر قضاوتی حرف هایتان را بیان نمائید. درواقع یکی از اساسی ترین ویژگی های مشاوره روانشناسی خوب این است که مراجعه کننده را به فضایی میبرد که بدور از هرگونه قضاوت، هر مسئله ای که ذهنش را درگیر کرده، بیان می کند. این مسئله از جایی نشات میگیرد که افراد از ترس غیرعادی شدن از صحبت کردن با دوستان و آشنایان پرهیز کردند و به یک متخصص و فردی غریبه روی آوردند.

 *ارائه روشی برای کنار آمدن با مشکلات

یکی از ویژگی های مشاور رایگان ، این است که به صورت حرفه ای انرژی شما را به روشی مثبت هدایت می کند. شما یاد میگرید که چگونه احساسات و عواطف خود را برای ساخت چیزهای مثبت استفاده کنید. چطور برای مثبت اندیشی تلاش کنید و چطور برای رسیدن به اهدافتان از افکار مثبت کمک بگیرید. واقعا مثبت اندیشی میتواند معجزه کند. معجزه ای که درهای جدیدی را در زندگی به شما بگشاید و راه و رسم تازه ای را در زندگی تان ایجاد کند.

*دیدگاه مثبت داشته باشید

مشاوره روانشناسی به شما می آموزد که چگونه به مسائل از جنبه مثبت نگاه کنید. مشاور به تنهایی نمیتواند معجزه کند. مشاوره تنها فرصتی برای نشستن و صحبت کردن نیست! باید تلاش کنید از نکاتی که فرد متخصص میگوید بیاموزید و آنها را در زندگی شخصی و کاری تان استفاده کنید. مشاوره به جای دیدن فرد به عنوان یک مشکل، بر دیدن مسائل به عنوان یک موضوع توجه می کند. به جای قرار دادن برچسب بر روی انجام دهنده عمل، ارتباط با این مشکل ایجاد شده است. در نتیجه، می ‌توان به جای درگیر شدن در یک بازی سرزنش، به یک راه حل منطقی و مفید دست یافت. بنابراین، با مشاوره، مردم یک روش سالم برای بررسی مشکلات خود و کنار آمدن با آن ‌ها یاد می ‌گیرند.

تاکنون چندبار به مشاوره رایگان در واتساپ پرداخته اید؟ این روزها به واسطه ظهور ویروس کرونا متاسفانه مراجعه به دفاتر کلینیک های روانشناسی سخت است. اما خوشبختانه اینترنت این فرصت را داده تا به راحتی مسائلی که ذهن شما را به خود مشغول کرده با متخصص مربوطه درمیان بگذارید و خود را از افکار سمی دور کنید. در این راستا مشاوران ما همراه شما هستند. کافیست سری به بخش تماس باما بزنید.

انواع مشاوره

هیچ اهمیتی ندارد که در چه زمینه ای به مشاور احتیاج دارید. زیرا متخصصان و مشاوران آماده اند تا در هر زمینه ای به شما کمک کنند. از جمله مواردی که میتوانند به شما کمک کنند عبارتند از:

کلام آخر

انسان در هر سنی به راهنمایی و دریافت مشورت با افراد دیگر برای تصمیم گیری، انتخاب و حتی پیدا کردن راه حل های مناسب در زندگی شخصی و کاری احتیاج دارد. و این مسئله بر هیچکس پوشیده نیست! این مسئله خصوصا در سنین حساس بسیار قابل مشاهده است. مسلما چنین مشاوره ها و راهنمایی هایی اگر به بهترین شکل ممکن ارائه شود میتواند سلامت روحی شما را تضمین نماید.

امروزه مشاوره رایگان به جایگاه بسیار بالایی دست پیدا کرده و افراد از بیان این مسئله به هیچ عنوان واهمه ندارند. خوشبختانه دیدگاه جامعه نسبت به دو دهه گذشته مثبت تر شده و افراد با آرامش بیشتری به سراغ این دسته از افراد جامعه می روند. حال کمتر کسی را میتوانید بیابید که مراجعه به مشاور را محدود به بیماران روانی بداند و به این درک رسیده که این مراجعه میتواند زندگی اش را دگرگون سازد.

از همین رو ما تصمیم گرفته ایم با گرد هم آوردن مشاوران باتجربه به شما در راستای برطرف کردن مسائل ذهنی تان کمک کنیم. بپذیرید که بسیاری از مسائل به تنهایی قابل برطرف کردن نیست. پس حتما برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان گپچه در ارتباط باشید.

جهت ارتباط با کارشناسان و روانشناسان گپچه و دریافت مشاوره تلفنی با بهترین اساتید کشور با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانید:

زوج درمانگر خوب کیست و چه زمان باید به آن مراجعه کنیم؟

تربیت کودک و انتخاب بهترین روش تربیتی توسط والدین​

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

پر کردن این بخش الزامیست
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج