اهمیت کنکور و تاثیر آن در آینده دانش آموزان


اهمیت کنکور و تاثیر آن در آینده دانش آموزان

اهمیت کنکور و تاثیر آن در آینده دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست. به همین خاطر است که در طی چندین سال اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد اقدامات مفیدی در این راستا بوده ایم. از جمله این اقدامات می توانیم به تاسیس موسسات آموزشی گوناگون ، منابع آموزشی که در قالب کتاب ، جزوه و دی وی دی ارائه شده است اشاره کنیم.

اما یکی از مهمترین اقداماتی که جهت حمایت و راهنمایی داوطلبان کنکوری صورت گرفته است مشاوره تلفنی کنکور می باشد. مشاوره تلفنی با هدف راهنمایی داوطلبان در تمامی مقاطع تحصیلی به خصوص کنکور به وجود آمده است که در این مقاله به طور کامل به بررسی آن پرداخته ایم.

داوطلبان کنکوری می توانند با صرف کمترین زمان و هزینه ، بهترین برنامه ریزی را برای آمادگی در کنکور سراسری از طریق وبسایت گپچه دریافت نمایند.

جهت دریافت مشاوره کنکور کلیک کنید.

مشاوره کنکور تلفنی و کاربردهای آن

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم امروزه به دلیل اهمیت فراوان کنکور در زندگی تحصیلی و اجتماعی افراد ، برای موفقیت هرچه بیشتر داوطلبان راهکار ها و اقدامات سودمندی شکل گرفته است. اما این اقدامات چه مزایایی دارد؟ و هدف از طراحی این اقدامات چیست ؟ در پاسخ به این سوال لازم است بگوییم که در بازه زمانی که داوطلبان درگیر کنکور هستند ممکن است سوالات و مسائل عدیده ای برایشان به وجود بیاید که امکان مشاوره حضوری در زمینه تحصیلی برایشان فراهم نباشد.

بنابراین یکی از مزایای مشاوره کنکور می تواند این باشد که امکان انجام مشاوره به صورت غیر حضوری را برای داوطلبان فراهم کرده استبه این صورت که داوطلبان در هر کجای کشور این امکان را خواهند داشت تا به صورت تلفنی پاسخ سوالات خود را از برترین مشاوران تحصیلی دریافت نمایند. برای دریافت مشاوره تحصیلی کلیک کنید

آیا امکان انجام برنامه ریزی کنکور به صورت تلفنی وجود دارد؟

یکی از خدماتی که مشاوران در مشاوره تلفنی کنکور در اختیار افراد قرار می دهند انجام برنامه ریزی کنکور در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری می باشد که داوطلبان می توانند بدون آن که برای انجام مشاوره و برنامه ریزی هزینه رفت و آمد پرداخت کنند تنها از طریق تماس تلفنی به پاسخ سوالات خود برسند.

ضمن اینکه امکان دسترسی به این گونه مشاوره ها برای همه ی افراد در هر نقاطی از کشور فراهم است و افراد در سراسر دنیا به صورت تلفنی این امکان را خواهند داشت که با مشاوران خبره و با تجربه در زمینه تحصیلی در ارتباط باشند.

خدماتی که از طریق مشاوره تلفنی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد

  • انجام برنامه ریزی کنکور (هفتگی، ماهانه و سالانه) در تمامی مقاطع تحصیلی
  • آموزش شیوه های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی
  • راهنمایی در خصوص انتخاب رشته در تمامی مقاطع تحصیلی
  • معرفی بهترین منابع درسی و بهتریت آزمون های آزمایشی
  • مشاوره و انجام انتخاب رشته در تمامی مقاطع
  • اطلاع از شرایط و شهریه در تمامی دانشگاه ها
  • آگاهی از رتبه و تراز قبولی داوطلبان سال های گذشته در کنکور
  • معرفی رشته های دانشگاهی و بازار کار آن ها
  • و

تفاوت مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری

اهمیت مشاور در زمینه تحصیلی را نمی شود انکار کرد اما انجام مشاوره به صورت حضوری و یا تلفنی بستگی به شرایط داوطلبان خواهد داشت. بسیاری از داوطلبان کنکوری به دلیل زندگی در مناطق دور افتاده که امکان مشاوره حضوری برایشان فراهم نخواهد بودبنابراین در این حالت ، انجام مشاوره به صورت تلفنی بهترین گزینه برای داوطلبان می باشد.

اما افراد دیگری هم هستند که به دلایل گوناگون از جمله شاغل بودن و یا نداشتن وقت کافی برای مشاوره حضوری ، مشاوره تلفنی را ترجیح می دهند. ضمن اینکه داوطلبان در هر ساعت از شبانه روز امکان ارتباط با مشاوران را به صورت تلفنی خواهند داشت که این امتیاز در مشاوره حضوری وجود ندارد.

مشاوره تلفنی گپچه به این صورت است که دانش آموز از طریق تماس تلفنی با مشاور کنکور ارتباط دارد و مشاوره و راهنمایی دریافت می کند. این ارتباط تلفنی بر اساس ارتقای سطح کیفی مطالعه و برنامه ریزی دانش آموز، بهبود روش مطالعه و روش تمرین و حل مسئله است. و در طول این نوع مشاوره دانش آموز به مرور با روش های صحیح مطالعه هر درس بخوبی مانوس می گردد.

بنابرین جزئیات مربوط به این پکیج به صورت زیر خواهد بود:

-تماس تلفنی روزانه با دانش آموز برای اطلاع از جزئیات فعالیت ها

- ارائه برنامه روزانه به دانش آموز

- پیگیری برنامه ارائه شده به دانش آموز

- ارائه روش های صحیح مطالعه برای هر درس

- پیگیری تمرین تست زنی دانش آموز

- پیگیری تمرین سوالات تشریحی و امتحانی

- ایجاد انگیزه پیشرفت و خودباوری

لازم به ذکر است مشاوره تلفنی گپچه جلسه حضوری نخواهد داشت و فقط به صورت مشاوره تلفنی می باشد اما از جهت پیگیری و ارتقای سطح کیفی تحصیلی دانش آموزان پربازده می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی با متخصصان مجرب ما در تمام زمینه های روانشناسی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید:

چگونه استرس کنکور را از خود دور کنیم؟

جملات انگیزشی کنکور قدرتمند و تاثیرگذار

نظرات خودرا با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

پر کردن این بخش الزامیست
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج