رفتار شناس جنسی کیست و چه زمان باید به آن مراجعه کنیم؟


 رفتار شناس جنسی کیست و چه زمان باید به آن مراجعه کنیم؟

زمان ملاقات با رفتارشناس جنسی و مشکلات جنسی و درمان آن

شاید برای شما سوال باشد که مشاوره رفتارشناسی جنسی تنها مختص افرادی است که مشکلات جنسی دارند و برای حل این مشکل، به نزده یک مشاوره جنسی روی می آورند؟ برای کسب اطلاعات بیش تر درباره این موضوع، توصیه می شود تا آخر مقاله با ما همراه باشید. ویا میتوانید برای کسب آگاهی بیشتر و دریافت مشاوره جنسی با کارشناسان ما در این لینک  در ارتباط باشید.

همانطور که می دانید مشاوره هایی که درمورد رفتارشناسی جنسی صورت میگیرد تنها مختص یک نوع از افراد نیست بلکه برای همه زنان و مردان کارساز است و می توانند برای مشاوره، نزد یک رفتارشناس جنسی بروند. در نظر داشته باشید که این مشکل تنها یک جنبه دارد که آن نیز اطلاعاتی است و در این بازه زمانی، همه مردم می توانند باورهای غلط و نادرست داشته باشند ولی برای درست بودن این باور بایستی از یک روانشناس کمک گرفت.

پس ضروری است که بدانید اگر با سوال، آیا من در زمینه زناشویی بهتر عمل می کنم یا نه، رو به رو شدید توصیه می شود به یک مشاوره رفتارشناسی جنسی مراجعه کرده و این مشکل و سوال پیش آمده را حل کنید.

مشاوره رفتار شناسی جنسی و حل مشکلات جنسی

مواقعی است که مشکلات جنسی حاد و ریشه ایی است و فرد را دچار سردرگمی و بیماری روحی کرده و بایستی افرادی که در این زمینه مشکل دارند نزد یک مشاوره رفتارشناسی جنسی بروند. به عنوان نمونه کسانی که مشکل انزال یا انزال زودرس یا دیررس دارند، باید نزد یک مشاور مراجعه کنند.

همچنین دقت کنید که در حین طول درمان، ممکن است رفتارشناسی جنسی در مردان و زنان به تمایلات جنسی فرد، تاثیر بگذارد و بیماری جنسی برای آن ها به وجود آورد پس حتما نزد یک مشاوره باتجربه یا متخصص مراجعه کنید.

در آخر اینکه اغلب افراد در موقعیت هایی از جمله خشونت جنسی، تجاوز در زمان کودکی قرار گرفته‌اند و این موقعیت ها باعث ایجاد ضربه به روحیه و تمایلات جنسی فرد شده که در آخر این ضربه باعث بروز اتفاق های بزرگ می شود. پس در نظر داشته باشید که در رفتارشناسی جنسی، این موارد گفته شده مهم است و بایستی به همه آن ها توجه کرد.

رفتار شناس جنسی و زمان مراجعه به آن

 زمان مراجعه به رفتارشناسی جنسی

در نظر داشته باشید که اگر در رابطه با زناشویی، با مشکلاتی از جمله خشکی واژن یا مشکلات زیادی در زمینه جنسی، رو به رو شدید، توصیه می شود به نزد مشاوره رفتارشناسی جنسی مراجعه نفرمائید زیرا این مشکلات گاها زود برطرف می شوند و مشکل مهم و حاد نیست بدین منظور بهتر است مدتی دست نگه دارید و با مشاور یا متخصصی درباره این موضوع صحبت نکنید.

 ولی اگر مشاهده کردید که این مشکل جزئی به رابطه شما و همسرتان تاثیر می گذارد و باعث ایجاد مشکل در زمینه زناشویی می شود و دیگر همسرتان نیز نمی تواند به شما کمکی کند، بهتر است در اسرع وقت نزد یک متخصص یا رفتارشناس جنسی بروید و مشکل ایجاد شده را با پزشک موردنظر درمیان بگذارید تا راحلی برای درمان این مشکل جلوی راه شما قرار دهد.

مشاوره رفتار شناسی جنسی بدون محدودیت سنی با روانشناسان گپچه

محدودیت سنی برای مراجعه به نزد رفتارشناس جنسی

خیلی از افراد بر این باور هستند که مراجعه کردن به نزد یک مشاوره رفتارشناسی جنسی محدودیت سنی دارد و نباید در سن بالا به این مراکز مراجعه کرد در صورتی که این باور کاملا اشتباه است و زنان و مردان از سن 18 تا 100 سالگی می توانند برای مشاوره به نزد متخصصان بروند و در زمینه رفتارشناسی جنسی مشاوره بگیرند.

 تعریفی از رفتارشناس جنسی در زنان

همانطور که می دانید رفتارشناسی در زمینه جنسی در زنان نسبت به مردان زیاد بوده و در دوره بلوغ این رفتارشناسی برای جنس مخالف، افزایش می یابد و زنان به رفتار جنسی حرکت می کنند. در نظر داشته باشید که در مشاوره رفتارشناسی جنسی برای زنان، اغلب برای یادگیری ارتباط بین زن و مرد صورت می گیرد و در این مشاوره، بعضی از متخصصان کنترل کننده اصلی در رابطه زناشویی را جنس مخالف می دانند و در این زمینه اطلاعات کافی را به زنان می دهند.

از طرفی ضروری است که بدانید مشاوره رفتارشناسی جنسی در زنان یک نوع عمل بیولوژیکی است و تمایل جنسی در زنان به تاثیر گذاشتن عوامل هایی از جمله فرهنگی و اجتماعی وابسته است. همچنین رفتارشناس جنسی در زنان، نسبت به مردان کم تر در معرض دارو قرار می گیرند و با حرف و سخن های عاشقانه تمایل جنسی را در خود افزایش می دهند. 
در حالت کلی این رفتار در زنان به عنوان یک رفتار خواستن در ذهن و فکر جنس مونث شکل می گیرد و رفتار نادرست باعث از بین رفتن تمایلات زن در زندگی مشترک خواهد شد.

رفتار شناسی جنسی در مردان و زنان با همدلی مشاور جنسی گپچه برای حل تعارضات زناشویی

 جمع بندی نهایی

همانطور که گفته شد، مشاوره در رفتارشناسی جنسی برای افرادی ضروری است که تمایلات جنسی آن ها مشکل دارد و برای رفع این مشکل پیش متخصصان و مشاوران مراجعه می کنند تا در کم ترین زمان ممکن و در اسرع وقت، راه‌حلی را برای رفع مشکل ایجاد شده در زمینه رفتارشناسی جنسی پیدا کنند در غیر این صورت رابطه بین زن و مرد دچار مختل خواهد شد. از طرفی در نظر داشته باشید که این رفتار در رابطه زناشویی بسیار مهم و ضروری است و بایستی طبق روال عادی در زندگی مشترک پیش برود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با روانشناسان گپچه در تمام زمینه های روانشناختی ودریافت مشاوره تلفنی روانشناسی میتوانید به راحتی دراین لینک با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانید:

سکس تراپی و چه کسانی باید به سکس تراپیست مراجعه کنند؟​

ترک خود ارضایی و چگونه خود ارضایی خود را درمان کنیم؟​

زود انزالی و درمان زود انزالی و آنچه درباره ی آن نمی دانید ؟​

نظرات کاربران

پر کردن این بخش الزامیست
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج