10راهکار برای گذرکردن از شکست عشقی


10راهکار برای گذرکردن از شکست عشقی

زمانی که فردی عشق خودرا از دست میدهد و از او جدامیشود روزهای بسیارسختی را سپری میکندوزمان به کندی برایش میگذرد.
گذر زمان همه چیز را درست خواهد کرد و شمانیز فراموش خواهید کرد.

اگرموقع غذا خوردن یاراه رفتن درخیابان یا رفتن به کافه و رستوران وبه مشام رسیدن بوی عطری آشنا،به یاد او می افتید مشکل ازشمانیست.
درواقع همه کسانی که در عشقشان شکست خورده اند و جدا شده انداین روزها را میگذرانند واین حالات را دارند.
هیچکسی نمیتواند به اندازه خودتان به شما کمک کند صد درصد شمانمیتوانید اورا فراموش کنید ولی راه هایی وجود دارد که بتوانید اورا درذهنتان کمرنگ کنید .
دراین جا چند راهکار را بیان می کنیم که برای عموم مردم کاربرد دارد و تاثیرش بر روی همه ی افرادبه یک میزان میباشد.

۱. بپذیرید.
باید بپذیرید که چه اتفاقاتی افتاده و شما جداشده اید پس به دنبال خبرگرفتن از اطرافیان درمورد او نباشیدو فکرو خیال بیخودی نکنید که《 ممکن است دوباره برگردد》یا《اوهنوزم مرا دوست دارد و به من فکر میکند》اگر واقعا صد درصد رابطه تان برهم خورده و جدا شده اید پس باید واقعیت را بپذیرید و با این افکار،
خودتان را بیشتر ازاین ناراحت نکنید.

۲. پاکسازی کنید.
هروسیله وچیزی که شمارا به یاد او می اندازد را ازجلوی چشمتان بردارید و دوراز دسترس تان باشد اعم از یادگاری هاو کادوهایی که متعلق به عشق ازدست رفته تان است.
وقتی این هارا از جلوی چشمتان دور کنید خودش هم ازدلتان دورمیشود وکمرنگ ترمیشود.
 «از دل برود هر آنکه از دیده برفت».

 

۳. سرشلوغ باشید.
بهترین کاری که میکنیداین است که خودتان را به کاری مشغول کنیدوسعی کنید بر روی کارتان متمرکزبشوید.
زمانی که شما ذهنتان درگیرکارتان شود دیگر ماجرای جدایی دراولویت ذهنتان قرارنمیگیرد.
پس کاری پرجنب و جوش رابدست بگیرید تااورا ازذهنتان بیرون کنید و زمانتان را نیز صرف کار درستی کرده باشید.

۴. وارد گروه شوید.
 سعی کنید وارد گروه هایی شوید که کمتربا آنها صمیمی هستید و دوستان جدید پیداکنید و با دیگران ارتباط برقرار کنید.گروهای هنری،ورزشی وغیره.
به این صورت ذهنتان مشغول گروه و مسائل دیگرشده و کمتر به 《او》
فکر میکنید.

۵. به گذشته برگردید.
به گذشته های دور فکر کنید و مانندمردم گذشته به کارهایی مانند کاردستی، پرورش گیاهان و کارهای دیگر مشغول شوید واز موبایل یا هروسیله دیگری که باعث میشود دیگران از او به شما خبری برسانند دور شوید 

۶. موسیقی گوش کنید.
آهنگهای شاد گوش کنید دراین وضعیت شاید کمی بنظرتان مسخره بیاید ولی تاثیرش فوق العاده است واین تاثیر را به خوبی درخود حس خواهید کرد.

۷.بدوید.
ورزش های پرتحرک مانند دویدن را انتخاب کنید نه ورزش های بی تحرک مانند شطرنج.
دویدن میتواند به گردش هوا دربدن شما کمک کند وباعث بوجود آمدن شادی در
روح و روان شماگردد.
با یک بار انجام ورزش تغییر درروحیه خودرابه وضوح احساس خواهید کرد.

۸. سلامت بخورید.
بفکرخوراکتان باشید،یک رژیم سلامتی رابرای خود درنظر بگیرید.
منظورمان از رژیم ،رژیم لاغری یاچاقی نیست،بلکه استفاده از لبنیات،غلات،سبزیجات،پروتئین،میوه هاو غیره میباشد.
خوراک مناسب هم در روح و هم درجسم انسان تاثیر میگذارد.

۹. به فکر خودتان باشید.
غم وغصه راکناربگذاریدو ازجمع دوری نکنید.
بانشستن به کنج خانه و غصه خوردن او هرگز برنخواهد گشت وهیچ چیز به حالت سابق برنمیگردد.
پس بلندبشوید وسفت ومحکم بایستید،برای خودتان آرایش کنید و آراسته باشید واز زندگی لذت ببرید.

۱۰. ببخشید.
خب حالا اگر از غم و غصه خودرا رها کرده ایدو دیگربه فکر انتقام گرفتن نیستید و به آرامش دست یافتید، زمانش رسیده که اورا ببخشید وفراموش کنید.
انگلیسی ها عبارت زیبایی دارند که میگوید؛《ببخش وفراموش کن》پس تمامی کارهای بدی که درحق شما کرده است رافراموش کنید تا در زندگیتان کمرنگ و کمرنگ تر شود با این کار خودتان به آرامش دست خواهیدیافت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مرکز مشاوران آنلاین گپچه با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید:

اختلال افسردگی پیش از قاعدگی و نشانه های آن​

علت بی ‌حوصلگی، دلایل و درمان بی حوصلگی​

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

پر کردن این بخش الزامیست
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
گپچه،مرکز آنلاین مشاوره،مشاوره تلفنی،مشاوره روانشناسی،مشاوره خانواده،مشاوره ازدواج
+